טיול בירושלים בעונת הקיץ הוא הבילוי המושלם, אבל מה עושים כשחם מדי? דרך נהדרת להתרענן ביום קיץ חם אחרי סיור בעיר היא פשוט ליהנות עם משקה קר או ארוחה קלה, וירושלים מלאה במקומות ייחודיים שמציעים תפריט קיצי מפנק. מיץ פטל הוא קיוסק מיצים ושייקים שנמצא על שביל האופניים וההליכה המתחיל במתחם התחנה הראשונה. בניין האבן הקטן עם הדלתות הכחולות וחלון להזמנות הגדוש בפירות וירקות טריים, והוא מציע תפריט עשיר של שייקים ומיצים טריים, לצד ארטיקים קפואים ומרעננים.

אפשר לשבת באזור מוצל מוקף עציצי פרחים וליהנות ממשקה קר ומהאווירה הייחודית של המקום. מיץ פטל נמצא במרחק 15 דקות הליכה, או 5 דקות נסיעה/מונית מבית המלון. מוסלין, היא אחת הגלידריות הטובות בעיר עם סניפים בשכונת טלביה ובשוק מחנה יהודה. בין הטעמים המיוחדים ניתן למצוא זעפרן, קינמון ובזיליקום, אך יש גם גרסאות קלאסיות טעימות של וניל צרפתי ושוקולד בלגי. בנוסף, התפריט כולל מגוון גלידות סורבה טעימות ויצירתיות באותה מידה. תוכלו לנסות טעמים מיוחדים מלימון-מנטה ועד בירה, רימונים ובזיליקום-אשכולית.

הגלידרייה בטלביה נמצאת במרחק 15 דקות הליכה, או 3 דקות נסיעה/מונית ממלון ענבל, מול משכן הנשיא. שולחנות קטנים וכיסאות על המדרכה מעניקים למקום צביון שכונתי. מי שאוהב לקנות גלידה ולטייל יכול ללכת עד גן השושנים ברחוב דובנוב או במורד רחוב עזה המלא בברים ובתי קפה. למי שמתחשק קוקטייל קיצי מומלץ לשבת בזוטא ברחוב המלך דוד, במרחק 10 דקות הליכה, או 3 דקות נסיעה/מונית מבית המלון. פטיו האבן של בר הקוקטיילים שוכן בצל עצי דקל ומוקף פרחים היוצרים אווירה יוקרתית אך נינוחה.

 בין המשקאות המומלצים – "זוטא קולדה", המשלב בין תבלינים מזרח תיכוניים לבין פינה קולדה מסורתית, ו"שער יפו", תערובת זעתר, ג'ין, טקילה ונענע. זוטא מציע גם תפריט אוכל עם מנות פתיחה, כריכים ודגים, מה שהופך אותו למקום נהדר לבלות בו הפי האוור. 

אולי יעניין אתכם גם:

שתפו את הפוסט ברשתות המועדפות עליכם

וואטסאפ
פייסבוק
טוויטר
לינקדין
טלגרם
אימייל

אהבתם את הכתבה?

הירשמו והיו ראשונים לקבל עדכון כשכתבות חדשות עולות