בפאתי ירושלים, במדבר יהודה, שוכן אתר חדש, בלתי צפוי ומרהיב: DCity. האות D בשם המתחם מרמזת על “Design", עיצוב. זהו מרכז לריהוט ועיצוב הבית ומתחם קניות ובילוי גדול שכולל העתק בגודל אמיתי של רחובות, בניינים ותעלות כמו בוונציה.   גם למי שאינו מתכנן לעשות קניות כדאי לבקר במקום. יש הסעות חינם ממרכז הקונגרסים בנייני האומה, והנסיעה אורכת כחצי שעה. הנסיעה לדיסיטי יפיפייה ועוברת בנופים מדבריים מרהיבים, ובנסיעה חזרה נגלית ירושלים במלוא הדרה, על בנייני האבן, החומות והמגדלים שלה.   

המתחם נותן הרגשה של חו"ל בלב המדבר. המבקרים יכולים לטייל ברחובות שבהם פזורות יותר מ-200 חנויות של מותגים ישראליים ובינלאומיים, לצד מסעדות גורמה ובתי קפה. מוזיקאים ובדרנים, כולל פנטומימאים ורקדנים, ממלאים את הרחובות. זהו מרכז הקניות האלגנטי ביותר בארץ עם אזורי פנים וחוץ.   האלמנט האדריכלי המרכזי של המתחם הוא העתק מדויק של כיכר סן מרקו בוונציה, עם המגדל האדום המפורסם, שעון לבן ענק וחזיתות בניינים מהודרות. פנים הכיכר מכוסה בתקרת שמיים מלאכותיים, שמבטיחה רגעים קסומים זמן קצר לפני השקיעה, כאשר פנסי הרחוב מוארים. 

הבניין בן 3 הקומות כולל בתי קפה ומסעדות שמשקיפים על הכיכר למטה. יש גם דוכני מזון קטנים יותר, ומסעדות נוספות צפויות להיפתח בתחילת 2022. יש גם דגם בגודל מלא של גשר ריאלטו בוונציה, עם מזרקה דמויית תעלה שעוברת תחתיו.   אפשר לבלות בקלות במקום חצי יום או ערב ואסור להחמיץ את המסעדות בכיכר סן מרקו. מי שמחפש ריגושים מוזמן לבקר במג'יק קאס – פארק השעשועים המקורה הגדול בישראל, שנבנה על ידי אותו יזם. במג'יק קאס יש רכבות הרים, הופעות ואזור משחקים נרחב בפנים.   הקניון והפארק פתוחים עד השעה 20:00, ובמוצ"ש עד שעה מאוחרת יותר. למידע נוסף, בקרו ב: https://d-city.co.il

מאמרים נוספים שכדאי לכם לקרוא:

שתפו את הפוסט ברשתות המועדפות עליכם

וואטסאפ
פייסבוק
טוויטר
לינקדין
טלגרם
אימייל

אהבתם את הכתבה?

הירשמו והיו ראשונים לקבל עדכון כשכתבות חדשות עולות