אם אתם מחפשים לחוות את סצנת הלילה המדליקה בשוק אתם חייבים לגלות את הברים במחנה יהודה ירושלים.

השוק הוא יעד קולינרי מספר אחת בירושלים, אולם לצד המסעדות הוותיקות והבסטות של הפירות, הירקות והפיצוחים, התפתחה סצנה אדירה של ברים במחנה יהודה ירושלים. במהלך היום המבקרים בשוק נחשפים לטעמים ולצבעוניות של הדוכנים, לגבעות החלבה ומשטחי הכנאפה, אוכלים במסעדות הוותיקות של השיפודים, השווארמה או הפתיליות, או בדוכנים החדשים של הפיתות, הקינוחים האינסטגרמים או הברקות קולינריות חדשניות אחרות. אבל כשהשמש יורדת השוק משנה פניו. בשעות הערב, כשהבסטות נסגרות, צצים בזה אחר זה ברים ופאבים, מוזיקה נשמעת מכל מיני פינות, והשוק מתמלא בבליינים צעירים ובסצנת חיי לילה ייחודית. 

ברים במחנה יהודה ירושלים הם לא תופעה חדשה, אבל בשנים האחרונות התפתח השוק הוותיק ויותר ויותר מקומות חדשים נפתחו בשעות הערב, בהם אפשר לשתות בירה או קוקטייל, לאכול מנות ברים קטנות ומושחתות, לשמוע מוזיקה עכשווית ולהיפגש עם חברים באווירת שוק תוססת. ברים במחנה יהודה ירושלים מציעים מגוון אדיר של סגנונות, מאכלים ומשקאות וכל אחד יכול למצוא פה את המקום המועדף עליו, או, בזכות הרדיוס הקטן, לבלות בכמה מקומות בערב אחד, כאשר ערב חמישי הוא העמוס והסוער ביותר בשבוע. 

מהם הטובים ביותר מבין הברים במחנה יהודה ירושלים?

  • בירבאזר– היכל הבירה של השוק והמקום שמחזיק כ-100 בירות ישראליות לצד תפריט אוכל ברים כשר ומגוון. יכול להיות כאן צפוף, אבל רק בגלל שזה באמת אחד הברים במחנה יהודה ירושלים הבוגרים יותר, שמתאימים לקהל מכל הגילאים, לחובבי בירות בוטיק ולבלייני השוק. 
  • יוד׳לה– הבר של קבוצת מחניודה וזה שנמצא ממש מול המסעדה המבוקשת. כאן תוכלו לאכול מנות שף, להזמין יין  וקוקטיילים ברמה גבוהה, וליהנות מאווירה שהיא שילוב בין העליזות של השוק לבין השגעון של הצוות של מחניודה. 
  • פרדי למון– הבר הוותיק ששולחנותיו ממלאים כמעט את כל הרחוב הקטן, כשברקע ציורי הגרפיטי על דלתות הבסטות הסגורות. יש כאן מנות שוק בגרסאות לילה שתואמות את הבירה או הג׳ין או הערק שזורמים כאן כמו מים, כמובן עם מוזיקה מרימה. 
  • שוקא בר בשוק– בר שכונתי באווירה משפחתית ונעימה, עם מבחר בירות בדגש על בירות ישראליות ונשנושי בר. בימי חמישי הווליום כאן עולה ויש כאן בדרך כלל מסיבה ענקית עד השעות הקטנות של הלילה, אבל גם בכל יום אחר לא משעמם כאן. 

ברים במחנה יהודה ירושלים הפכו את השוק הוותיק למקום שיש בו סצנת חיי לילה סוערת שאין בשום מקום אחר. הרגעים המיוחדים בשעות הערב בהם הבאסטות והדוכנים נסגרים, השולחנות והכיסאות של הברים מוצאים החוצה ומפוזרים ברחובות ובסמטאות של השוק, והמוזיקה והאנשים מתחילים למלא את השוק, הם מהרגעים המיוחדים שאפשר לחוות בירושלים.

אולי יעניין אתכם גם:

שתפו את הפוסט ברשתות המועדפות עליכם

וואטסאפ
פייסבוק
טוויטר
לינקדין
טלגרם
אימייל

אהבתם את הכתבה?

הירשמו והיו ראשונים לקבל עדכון כשכתבות חדשות עולות