בירושלים יש שלל מקומות מפורסמים, החל מהכותל המערבי ועד ויה דולורוזה ושוק מחנה יהודה. אחת הדרכים הטובות ביותר לחוות מקומות מפורסמים בירושלים ולגלות אותם מזווית שלא הכרתם, היא דייט לילי קסום בעיר. 

מקומות מפורסמים בירושלים לבילוי באווירה רומנטית לילית:

רוב התיירים מבקרים אומנם בכותל המערבי במהלך היום, אך למעשה הוא פתוח 24 שעות ביממה. למעט ליל שבת וחגי ישראל, לאחר שקיעת החמה זהו מקום שקט בדרך כלל. הכותל המואר בזרקורים נראה קדוש ומסתורי יותר בלילה. הנה כמה מהמקומות המפורסמים בירושלים, שמומלץ מאוד לבקר בהם גם בלילה.

שוטטות בסמטאות שוק מחנה יהודה בלילה היא אחת הדרכים המהנות ביותר ליהנות מבילוי לילי בירושלים. השוק הוא אחד מהמקומות המפורסמים בירושלים לקנות בהם תוצרת טרייה ואוכל. אבל בלילה נפתחים בו עשרות ברים ובתי קפה המגישים משקאות ואוכל מתוצרת מקומית. רבים מהם מארחים הופעות מוזיקליות והאווירה במקום שווה יותר מכל מסיבה שתהיו בה.

מוזיאון ישראל ידוע במוצגים של היסטוריה יהודית ומגילות ים המלח, אבל הוא גם פתוח בימי שלישי עד השעה 9 בערב. מה שהופך אותו למקום שקט רגוע לבילוי לילי של זוגות. מסעדת השף מודרן הנמצאת בשטח המוזיאון היא מקום נפלא ליהנות מארוחה או משקה בלילה. 

מקומות מפורסמים בירושלים עם נופים מרהיבים

מגדל דוד הסמוך לכניסה בשער יפו לעיר העתיקה הוא אחד המקומות המפורסמים בירושלים  שממנו נשקפים נופי העיר העתיקה והחדשה. טפסו על גרם מדרגות האבן העתיקה וסיירו לאורך חומות המצודה שנבנתה לפני יותר מאלפיים שנה בתקופת המלך הורדוס. בלילה, המתחם מציע גם מופע צלילים ומראות המוקרנים על החומות העתיקות.

שכונת ימין משה, הנודעת כאחת השכונות הראשונות שנבנו מחוץ לחומות, היא מקום נפלא ליהנות בו מהנופים המרהיבים של העיר. זוגות יכולים לטייל בסמטאות הצרות של השכונה, בין בתי אבן וגנים ססגוניים, ולהתפעם מנופי חומת העיר העתיקה והרי יהודה מהכיכר הסמוכה לטחנת הרוח. הכיכר היא אחד המקומות המפורסמים ביותר לבילוי רומנטי בעיר, ואפילו הצעות נישואין.

ליקבי ירושלים, אחד היקבים הוותיקים בארץ, יש חדר טעימות וחנות בתוך טחנת הרוח. כאן תוכלו גם ללגום כוס יין ולהפוך את הביקור לחוויה עוד יותר מיוחדת.

רוב המקומות המפורסמים בירושלים כמו הכותל המערבי ומוזיאון ישראל יכולים להיות מקומות נהדרים לדייט לילי או בילוי רומנטי. ירושלים מציעה שפע חוויות רומנטיות, מנופים עוצרי נשימה ועד חוויות קולינריות מקומיות

אולי יעניין אתכם גם:

שתפו את הפוסט ברשתות המועדפות עליכם

וואטסאפ
פייסבוק
טוויטר
לינקדין
טלגרם
אימייל

אהבתם את הכתבה?

הירשמו והיו ראשונים לקבל עדכון כשכתבות חדשות עולות