גם עם לוח זמנים צפוף, אפשר וכדאי לעשות הפסקה ולראות מה יש לעיר להציע לכם לאכול, קבלו רעיונות לטיול קולינרי בירושלים למי שאין לו הרבה זמן

הרבה תיירים ומבקרים מגיעים לטיול קולינרי בירושלים ויש להם זמן לסיורים ולטעימות בכל הנקודות החשובות מבחינת אוכל בעיר. אבל מה עושה מי שמגיע לעיר עם זמן מוגבל ובכל זאת רוצה לחוות את הקולינריה הירושלמית? ירושלים היא אחת הערים הכי מעניינות מבחינה קולינרית והיא מציעה מבחר אדיר של אפשרויות, וכל מה שצריך לעשות זה להתמקד. תמיד קיימת האפשרות לקחת סיור קולינרי בתשלום עם מדריך שייקח אתכם בין המקומות הכי טעימים ומיוחדים, אבל אם יש לכם פחות זמן לכך,  תוכלו לעשות טיול קולינרי בירושלים גם בכוחות עצמכם, עם רשימה קטנה של מקומות מעניינים ונעלי הליכה נוחות. 

אז מה עושים בטיול קולינרי בירושלים כשאין הרבה זמן?

סיבוב ממוקד של שעתיים בשוק מחנה יהודה

השוק הוא הלב הקולינרי של העיר וכל טיול קולינרי בירושלים בדרך כלל מתחיל או נגמר בשוק מחנה יהודה. יש כאן מגוון אינסופי של מאכלים, בדוכנים או במסעדות, ואפילו חובבי האוכל הקטנים לא יוכלו לעמוד בפני ההיצע. לכן חשוב להיות ממוקדים ולבחור מראש באתר האינטרנט של השוק מספר נקודות שיהוו את מסלול הטיול שלכם בשוק, משם תוכלו לפזול לצדדים לעבר דוכנים ומסעדות שתראו בדרך.

  • סיור קולינרי קצר בשער שכם והרובע המוסלמי

הרובע המוסלמי הוא אחד האזורים הכי חווייתיים מבחינה קולינרית בירושלים ומקום שעושה חשק לא רק לאכול אלא גם לבשל בזכות כל דוכני הפירות והירקות המגוונים. ביקור באזור צריך לכלול את ״קבב שעב״ שהוא מהמקומות המפורסמים של העיר העתיקה בה תקבלו שיפוד קבב בפיתה עם ירקות שרופים שנחשבת למעדן, וכמובן שכדאי לבקר גם בחומוס נזמי, המכונה גם חומוס ערפאת, ולנסות גם את התבשילים הביתיים שמציעים במקום.

  • מסעדות מומלצות בשכונת טלביה ובאזור מלון ענבל

אם אין לכם באמת זמן לטיול קולינרי בירושלים אתם יכולים להסתפק במה שיש לשכונת טלביה ולאזור המלון להציע מבחינה קולינרית, ויש לא מעט. במרחק עשר דקות הליכה מהמלון נמצא בית הנסן שם נמצאת מסעדת משק עפאים המציעה ארוחות חלביות, מאפים וסלטים, ויש לה גם מעדניה נפלאה. יש בבית הנסן גם את הדיר, אם תרצו לצאת בערב לבית מרזח אמיתי עם אווירה מיוחדת. יש בשכונה גם את  מסעדת טלביה המצוינת שהיא מין ביסטרו שף אירופאי. 

אם בכל מקרה לא היה לכם זמן לטיול קולינרי בירושלים ואתם רוצים לחוות קצת מהטעמים המיוחדים שיש לעיר הזאת, אז תשכחו בביקורכם הקצר לאכול מעורב ירושלמי, שהוא אחת ממנות הדגל של העיר. וכמובן שכדאי מאוד לאכול חומוס, עדיף באזור העיר העתיקה שם תוכלו לנסות את הגרסה הירושלמית האותנטית, וכמובן שחובה לקנות בייגלה ירושלמי מכוסה בשומשום ברחוב. אלה הטעמים האמיתיים של ירושלים.

שתפו את הפוסט ברשתות המועדפות עליכם

וואטסאפ
פייסבוק
טוויטר
לינקדין
טלגרם
אימייל

אהבתם את הכתבה?

הירשמו והיו ראשונים לקבל עדכון כשכתבות חדשות עולות