אביב הגיע פסח בא ואיתו חופשת האביב וימי חול המועד החגיגיים- יש לא מעט אטרקציות בירושלים בחול המועד פסח שיוציאו אתכם מהבית לשמש הנעימה ולאווירת החג בעיר הקודש.

ימי חול המועד הם ימים של אווירה מיוחדת בעיר, הילדים בחופש ומשפחות נהנות בכל רחבי העיר בפעילויות ובחוויות מיוחדות ומעל הכל תחושת החופש והאביב שמגיעה רק פעם בשנה בתקופה הזו. יש הרבה אטרקציות בירושלים בחול המועד פסח המאפשרות לכל אחד ולכל משפחה למצוא את הבילוי המועדף עליה וזה שמתאים לה בדיוק, ומכייון שמדובר בחופש יחסית ארוך גם אפשר לגוון ולעשות בכל אחד מהימים בעיר משהו אחר לגמרי. 

ירושלים מציעה מגוון ענק של סיורים בתחומי היסטוריה, תרבות ואמנות, מוזיאונים מסוגים שונים המתאימים גם הם לכל המשפחה, הצגות ילדים ונוער בהפקות רציניות ומוערכות, סדנאות מגוונות המתאימות לכל הגילים ולתחומי עניין מרובים, ובין כל האטרקציות בירושלים בחול המועד פסח תמצאו גם אינספור פעילויות חוץ המאפשרות בילוי באוויר הפתוח ובשמש האביבית הנעימה של ירושלים. 

אטרקציות בירושלים בחול המועד פסח

  • ג׳אמפ אפ– פארק טרמפולינות ואקסטרים לחובבי האדרנלין ולמי שמרגיש שצריך בחופש הזה קצת לפרוק אנרגיות בפעילות מקפיצה שכל הילדים אוהבים מאוד. סמוך למתחם התחנה הראשונה נמצא פארק הטרמפולינות על שטח ענק ומציע חוץ מטרמפולינות גם בריכות ספוגים, קפיצות לסל, קיר טיפוס ומתקני נינג׳ה. 
  • סיור ברובע היהודי מטעם החברה לפיתוח הרובע היהודי המציעה סיור חוויתי ומלמד שלוקח את משתתפיו דרך כל מיני נקודות ציון מיוחדות ומשמעותיות בהיסטוריה של הרובע היהודי, דרך החומות, הרחובות והחנויות העתיקות המצוירות, וגם בית כנסת עתיק ותצפיות מרהיבות על הרובע. שעתיים של סיור בו נכנסות 2700 שנים של היסטוריה. 
  • לחיות את התנ״ך– הזדמנות לשחזר את סיפור יציאת מצריים או סצנות אחרות מסיפורי התנ״ך בעזרת בגדים, אביזרים ורקעים מיוחדים, במבנה עתיק ובליווי מוזיקה ותאורה שיכניסו אתכם לאווירה, וכמובן שתקבלו בסוף תמונה מקצועית ומרשימה של כל המשפחה כדמויות תנ״כיות שתהיה לכם למזכרת.   
  • מכל האטרקציות בירושלים בחול המועד פסח יש אחת שהיא הידועה מכולם והיא ביקור חובה לכל ילד ומבוגר שמגיעים לעיר: מעלית הזמן– המיצג היפה והמרגש בהשתתפותו של חיים טופול ז״ל שלוקח את המבקרים למסע בזמן אל 3000 שנות ההיסטוריה של ירושלים. זהו מופע מולטימדיה מהפנט שהפך להיות אטרקציה חובה למבקרים בעיר. 
  • ביקור התזמורת במגדל דוד– חוויה מוזיקלית לילדים במוזיאון מגדל דוד, אחד מסמליה של העיר ירושלים ומוזיאון המציע מגוון פעילויות ותצפיות המתאימות לכל המשפחה. הפעם מדובר בתזמורת רחוב ירושלמית התארח מלחינים מכל מיני תקופות במופע של צלילים מהעבר וההווה.  

יש עוד אינספור אטרקציות בירושלים בחול המועד פסח המאפשרות ימי בילוי נעימים וחווייתיים שתזכרו, אתם ומשפחתכם, הרבה אחרי שהחג כבר יסתיים. כדאי לעשות מראש תוכנית מלאה לימי החד, לרכוש כרטיסים מראש ולבדוק אילו מסעדות פועלות קרוב אליכם במתכונת הכשרה לפסח. 

שתפו את הפוסט ברשתות המועדפות עליכם

וואטסאפ
פייסבוק
טוויטר
לינקדין
טלגרם
אימייל

אהבתם את הכתבה?

הירשמו והיו ראשונים לקבל עדכון כשכתבות חדשות עולות