פארק התנ״כי בירושלים, שהוא כנראה גן החיות הפופולרי ביותר בארץ, ועוד שתי פעילויות טבע משפחתיות ומהנות שכל בני המשפחה יאהבו לעשות 

פארק התנ״כי בירושלים הוא גן חיות מהיפים והאהובים בארץ שלנו, על שטח אדיר של מאות דונמים בדרום מערב ירושלים. זהו פארק עצום שכולל בתוכו שטחי מחייה של חיות שונות, שבילי טיול ואגמים, צפרייה ובית פרפרים, וכמובן האקווריום המפורסם. פארק התנ״כי בירושלים מציע את אחת מחוויות הטבע האותנטיות שיש עם מגוון אדיר של בעלי חיים באזורי גידול הדומים ככל הניתן למחייה בטבע, המותאמות במיוחד לילדים קטנים ולמשפחות במטרה להנגיש את עולם הטבע הפראי ולקדם חינוך לשמירה על חיות הבר וסביבתן. 

החיים הסודיים של חיות הגן

פארק התנ״כי בירושלים מתוכנן בצורה כזו שאפשר להעביר בו יום שלם של בילוי רגוע עם הילדים בין המתחמים השונים, ביניהם למשל:

  • ארץ חיות התנ״ך ובה חיות ארץ-ישראליות ותיקות ויפות
  • החצר האפריקאית ובה חיות מהיבשת השחורה כמו ג׳ירפות, זברות וקרנפים
  • החצר האוסטרלית עם הקנגורו, האמו והזוחלים המיוחדים
  • החצר הדרום האמריקאית עם חיות כמו טפיר וקפיברה שייחודיות ליבשת
  • צפרייה טרופית משגעת עם עשרות סוגי ציפורים אקזוטיות
  • ארץ הלמורים עם עשרות למורים עליזים

ועוד אינספור בעלי חיים ואטרקציות הקשורות לטבע. אפשר להגיע ולצפות באחת מעשרות האכלות של החיות במהלך היום או להצטרף לאחד מהמפגשים הקרובים עם בעלי החיים המתקיימים אחת לכמה שעות. יש בפארק התנ״כי בירושלים גם מרכז מבקרים ובו בית קפה וחנות מזכרות שעוזרים לסיים את הביקור בנחת ועם זכרונות לקחת הביתה. 

מי אמר שאין ים בירושלים?

כבר הייתם בפארק התנ״כי בירושלים? מי שכבר מכיר את שמות האורנג-אוטנים בעל פה, ויודע כבר מה בדיוק אוהבים הלמורים לאכול יכול לסור אל אקווריום ירושלים הנמצא במרחק הליכה בתוך הפארק, אך ברכישת כרטיס נפרד. מדובר באקווריום מהגדולים והמרשימים בארץ ובו אפשר לחזות במאות סוגים של דגים וחיות ים אחרות שוחים להם להנאתם בבריכות ענק שקופות המאפשרות להשקיף בנוחות ובהתלהבות בחיות בגודל מלא ומקרוב מאוד. יש שם למשל כרישים, סוסוני ים, דגים נדירים, צבי ים, תמנונים ומדוזות, הכל במרחק סנטימטרים בודדים מאחורי זכוכיות האקווריום. זוהי חוויה מרתקת ומלמדת והילדים לא מפסיקים להתלהב. 

כל עולם הצומח במקום אחד

הגן הבוטני הירושלמי הוא הגדול ביותר בארץ ומשתרע על כ-150 דונם המסודרים לפי אזורים גיאוגרפיים. יש כאן את אוסף הצמחים הגדול ביותר במזרח התיכון עם מעל ל-6000 מינים שונים של צמחים מכל העולם. זהו מקום נפלא להביא אליו את כל המשפחה, לתת לילדים להתרוצץ במרחבים הירוקים תוך שהם לומדים דברים חדשים וחווים את הטבע ממקומות רחוקים בעולם. 

יש טבע בירושלים

פארק התנ״כי בירושלים, אקווריום ירושלים והגן הבוטני הירושלמי הן שלוש פעילויות טבע מומלצות לכל המשפחה. אלו מקומות שבהם המבורגרים והילדים יכולים ליהנות ביחד, להיחשף לדברים חדשים תוך כדי פעילות מעשירה, מלמדת ומרתקת.

מאמרים שכדאי לכם לקרוא:

שתפו את הפוסט ברשתות המועדפות עליכם

וואטסאפ
פייסבוק
טוויטר
לינקדין
טלגרם
אימייל

אהבתם את הכתבה?

הירשמו והיו ראשונים לקבל עדכון כשכתבות חדשות עולות