מזג האוויר בתקופה הזו לא מאפשר יותר מדי להתרוצץ בחוץ והמצב הביטחוני עדיין מטריד, זו בדיוק התקופה למצוא מופעים בירושלים שיחממו לנו את הלב.

זו אחת התקופות הקשות שידענו, ואל המצב הביטחוני  הצטרף עכשיו גם החורף. אבל הגשם והקור הם חלק מה-DNA של ירושלים והם רק הופכים את העיר למיוחדת יותר ומוסיפים לה עוד מנת קסם. הטיולים בעיר עדיין נפלאים, אבל אם פחות מתאים לכם להתרוצץ עם מעילים יש בשבועות הקרובים המון מופעים בירושלים בהם אפשר להתכנס, לחוות, להאזין, ובעיקר להרגיש ביחד. אם זה מוזיקה, תיאטרון, סטנד-אפ, מי שמחפש מופעים בירושלים יכול למצוא כמעט כל אמנות במה באחד מהמקומות האייקוניים של העיר, אם זו הצוללת הצהובה, מקום שידוע בהופעות חיות, תיאטרון ירושלים שהוא בית חם להמון הצגות איכות, ועוד המון מרכזים קהילתיים, אודיטוריומים ואולמות בהם מתקיימים מופעים בירושלים. 

אז איזה מופעים בירושלים שווה לכם לבדוק?

  • תאטרון

    בין כל המופעים בירושלים יש כמה הצגות תיאטרון שוות במיוחד שרצות עכשיו, חלקן גם לילדים. ההצגה כראמל 2 מבית אורנה פורת מציגה בכמה תאריכים החודש בהיכל הפיס, זו אחת ההצגות המבוקשות ביותר של השנה על ידי ילדים ובחלק מהמקומות בארץ היא כבר סולד אאוט. הצגה נוספת מבוקשת מאוד היא ״הנהג של מיס דייזי״ של התאטרון העברי שמגיעה לתיאטרון ירושלים, וגם תאטרון הקאמרי מגיע לעיר עם ההצגה ״אני סבתא שלך״. בבית העם יש עוד כמה הצגות לילדים ביניהם ״הפיל שרצה להיות הכי״. גם המחזמר המדובר מברוכ עם זהבה בן מציג בקרוב בתיאטרון ירושלים.

  • מוזיקה

    מי שמכיר את ירושלים יודע שזו אחת הערים הכי מהנות מבחינת מגוון לחובבי מוזיקה, יש לא מעט מופעים בירושלים שמתמקדים במוזיקה ומקומות מעולים להופעות חיות החל ממופעי רוק ועד למוזיקה קלאסית. בזאפה ירושלים מופיעים החודש בין היתר האמנים קרן פלס, דייויד ברוזה, דני סנדרסון ויובל דיין. בבית העם יש מופע מחווה מרגש לשושנה דמארי במסגרת פסטיבל תימן היה אמור להתקיים באוקטובר ונדחה, ובצוללת הצהובה, מהמקומות האייקונים בעיר למוזיקה חיה מופיעים החודש בין היתר נונו, ערן צור, תמיר בר וג׳ימבו ג׳יי, ולחובבי המוזיקה הקלאסית כדאי להציץ באתר של התזמורת הסימפונית ירושלים.

  • סטאנד-אפ

    מי לא צריך קצת לצחוק בימים אלו? אל ירושלים מגיעים בשבועות הקרובים בן בן ברוך, אלי יצפאן במופע חדש, ישראל קטורזה, אדיר מילר בבנייני האומה, שחר חסון, שלומי קוריאט ועוד רבים אחרים. 

 

מי שמחפש מופעים בירושלים יגלה שבתקופה הזו מעט מין החום והשמחה שהיו חסרים לנו כל כך לאט לאט מתחילים לחזור אל האולמות ואל ההיכלים. הזמרים, האמנים, השחקנים ואנשי הבמה מגיעים אל העיר לאחר תקופה לא קלה, למגוון מופעים והצגות שישכיחו מאיתנו מעט את את המציאות. 

שתפו את הפוסט ברשתות המועדפות עליכם

וואטסאפ
פייסבוק
טוויטר
לינקדין
טלגרם
אימייל

אהבתם את הכתבה?

הירשמו והיו ראשונים לקבל עדכון כשכתבות חדשות עולות