הקיץ הגיע ואיתו החופש הגדול, וזו הזדמנות לקחת את בני המשפחה והחברים ולצאת לחופשה מפנקת ובלתי נשכחת, ביעד אטרקטיבי, ייחודי, יוקרתי, המעניק חוויה שאין שניה לה, או במילים אחרות – בואו למלון ענבל. מעבר לסט המרשים המקיף את בית המלון, בדמותה של העיר ירושלים, השוזרת בנופיה המרהיבים ישן עם חדש, עבר עם עתיד, מלון ענבל ירושלים הוא מלון 5 כוכבים +, המספק חוויה ירושלמית אותנטית הכוללת אינספור פעילויות לאורחים – החל מבריכה, ספא יוקרתי, פעילויות לילדים, שלל מאכלים טעימים ומיוחדים באיכות הגבוהה ביותר, ועוד המון הפתעות וריגושים. מעבר לזה, אורחי המלון נהנים מהטבה מיוחדת של 10-30% למימוש במגוון פעילויות בעיר הכי מלכותית בארץ.

  1. גן החיות התנכ"י – בואו לבלות את היום בגן החיות, ולפגוש את הפילים, האריות, הזוחלים ועוד מיני בעלי חיים רבים ומגוונים מכל קצוות העולם (וגם מהתנ"ך), שממש כמוכם, אורחי מלון ענבל, חיים כמו מלכים, בסטנדרטים בינלאומיים. גן החיות שוכן בלב הפסטורליה הירושלמית, הוא מתפרס על 250 דונם, ומורכב מ-2 מפלסים שלאורכם ממוקמות תצוגות בעלי החיים, המשתלבים למסלול מעגלי. הגן מציע מגוון אטרקציות לכל המשפחה, כמו למשל פינת החי או גינת הפסלים, שימלאו את היום בחוויות וריגושים.
  2. שוק מחנה יהודה – בואו להתרגש משפע הניחוחות, הצבעים והטעמים בשוק רחב הידיים שהפך כבר לאחד מסמלי העיר, ואחד היעדים הכי נחשקים בה. בשוק העצום הזה תמצאו מגוון פירות וירקות, מתוקים, מאפים, פלאפל, אטליזים, מעדניות, דוכנים ושלל מאכלים מפתיעים ומרגשים שתמצאו רק במחנה יהודה, רק בירושלים.
  3. מגדל דוד – לחוות את ההיסטוריה העשירה והמרתקת של ירושלים באמצעים טכנולוגיים מפתיעים: מופעים אור קוליים שמציגים את סיפור ירושלים בצורה רב חושית, חווייתית, אינטראקטיבית, ותערוכות מתחלפות שמתעדכנות לאורך השנה. החל מ-2014 נוספה אטרקציה נוספת, שמגוללת את היסטוריית המבנה האיקוני. מגדל דוד הוא אטרקציה מיוחדת לכל המשפחה המאפשרת לכם להכיר את ירושלים, ולגלות אותה מחדש.
  4. ישראל 2GO – מגוון סיורים מודרכים ברחבי העיר, אשר פתוחים לקהל הרחב ומספקים טעימה אותנטית מהחיים של אוכלוסיות המתגוררות בה. בעזרת הסיור ניתן להגיע למקומות מפתיעים ומרגשים שאולי לא הייתם חווים בשום צורה אחרת. מבין הסיורים שניתן להזמין ולהשתתף בהם ניתן לראות את סיור הסליחות בשכונות החרדיות, ומגוון סיורי טעימות בשוק מחנה יהודה, נחלאות וגם במאה שערים לקראת כניסת השבת.
  5. טיול על הסגוויי – אנו מזמינים אתכם להתרגש מחדש ממקומות שכבר ביקרתם בהם, ולהתאהב במקומות חדשים בבירה בצורה יצירתית, חדשנית, ועדכנית, כשאתם מתגלגלים ברחובות העיר על סגוויי. כך תחוו את יופייה וייחודה של העיר בדרך טכנולוגית, ידידותית שלא חשבתם שאפשרית. טיול על הסגוויי הוא עוד דוגמה לאופן בו ירושלים משלבת בין חדש לישן, עדכני ועתיק בצורה הטבעית ביותר.

הקיץ הזה הולך להיות בלתי נשכח, הודות למלון ענבל היוקרתי והמיוחד, שמאפשר למבקריו לגלות את ירושלים מחדש, ולהתחבר לאווירה הקסומה שלה.

שתפו את הפוסט ברשתות המועדפות עליכם

וואטסאפ
פייסבוק
טוויטר
לינקדין
טלגרם
אימייל

אהבתם את הכתבה?

הירשמו והיו ראשונים לקבל עדכון כשכתבות חדשות עולות