הקיץ הגיע ואיתו שלל הפעילויות והאירועים שיש לעיר להציע עבור הילדים. כל ביקור יכול להיות חוויה חדשה, קבלו: אטרקציות בירושלים בחופש הגדול

זהו, זה התחיל. החופש הגדול כבר כאן ואיתו גם החום הכבד וגם השאלה הבלתי פוסקת: מה עושים עם הילדים? ובכן, לירושלים יש כל כך הרבה מה להציע בנושא. יש מגוון אדיר של אטרקציות בירושלים בחופש הגדול שיכולות להפוך לזכרונות הכי טובים של הקיץ הזה. מוזיאונים, הצגות, פארקים, מסעדות, לירושלים יש מה להציע לכל יום בחופש, אם תרצו, רק צריך לתכנן קצת מראש ולקנות כרטיסים אם צריך. רוב האטרקציות יהיו בתשלום, אבל תוכלו למצוא גם לא מעט פעילויות חינמיות שיהיו מהנות וחוויתיות לא פחות. 

בירושלים יש יחסית מזג אוויר נעים יותר מאשר מקומות אחרים בארץ, מה שמאפשר לאטרקציות בירושלים בחופש הגדול להיות גם באוויר הפתוח ולא רק בחללים סגורים. אבל כמובן שעומס החום יכול להגיע גם לכאן ולכן כדאי לבחון גם כמה אפשרויות של פעילויות במתחמים סגורים ובמזגן. 

אז איזה אטרקציות בירושלים בחופש הגדול מתאימות לכם?

רוצים לסייר בעיר בדרך לא שגרתית? הסיור הזה מציע לכם לקחת רכב חשמלי פתוח בו נכנסים נהג ונוסע, ולנהוג ברחובות ירושלים עם עוד קבוצה של רכבים ומדריך. הסיורים יוצאים ממתחם התחנה בכל שעות היום ומשלבים נסיעה בכמה מהאתרים הכי מעניינים ויפים שיש לעיר להציע. 

קניון עזריאלי ירושלים יפתח בסוף יולי, ולמשך שבוע אחד בלבד, פארק מים חדש בחניון 4 בשער רותם. בפארק יש מגלשות מים, מסיבת קצף, מסלול אתגרי, ג׳ימבורי לפעוטות, וכל מיני תחנות מים ומשחקים. בפארק יהיו גם הופעות של מיכל הקטנה, דוד חיים ועוד.  

אטרקציות בירושלים בחופש הגדול יכולות להיות גם ממוזגות. ביקור במוזיאון המדע בירושלים הוא חוויה מעשירה כלל המשפחה. הקיץ המוזיאון מציג את התערוכה המרתקת ״תחושת בטן״ שתיקח אתכם לסיור אינטרקטיבי בתוך מערכת העיכול שלנו. 

מרכז למלאכה, תרבות וטבע שהוא ייחודי לירושלים. במקום יש סדנאות ומפגשים לשחזור מלאכות עתיקות, אתר ארכיאולוגי מרתק, פעילויות הבאות לשחזר חקלאות מימי קדם, סדנאות אמנות מגוונות, ואירועים שונים באוויר הפתוח. זהו מקום קסום, רגוע וייחודי. 

הגן הבונטני הוא פנינת טבע ייחודית לירושלים שמאפשרת בריחה קטנה לתוך הטבע הירושלמי, אם אתם מחפשים אטרקציות בירושלים בחופש הגדול, אז הגן יוצא עם פעילות מיוחדת לקיץ ובו יוצבו עשרות דמויות של מפלצות לאורך הגן שעוצבו על ידי אמן, עם תאורה, סאונד ואפקטים, ודרכן תוכלו ללמוד על הצמחים השונים בגן ולהפוך את הטיול בגן לחוויה מצחיקה ומלמדת

מאמרים נוספים באותו נושא:

שתפו את הפוסט ברשתות המועדפות עליכם

וואטסאפ
פייסבוק
טוויטר
לינקדין
טלגרם
אימייל

אהבתם את הכתבה?

הירשמו והיו ראשונים לקבל עדכון כשכתבות חדשות עולות