מוזיאון ישראל לילדים בירושלים היא רק אחת מהפעילויות שיש לעיר להציע עבור ילדים ומשפחותיהם: היסטוריה, תרבות, טבע וחוויות משפחתיות לימודיות ומהנות הופכים את העיר הזו ליעד משפחתי מושלם

ירושלים היא עיר מושלמת לביקור משפחתי ויש בה המון תוכן שילדים יהנו ממנו ואפילו ילמדו ממנו. מוזיאון ישראל לילדים בירושלים הוא מקום כזה שמאפשר יום בילוי שלם עם הילדים שיש בו גם חוויות לימודיות, גם הנאה משותפת, גם מגוון פעילויות ובעיקר, זמן משפחתי משותף נעים. מוזיאון ישראל לילדים בירושלים מציע פעילויות ואירועים לכל המשפחה הסובבים סביב ערכי התרבות, הדעת והיופי שמובילים את המוזיאון, ועם אירועים המתאימים גם לילדים עם צרכים מיוחדים ומשפחותיהם. המוזיאון הוא אחד מהחשובים במדינה והוא מציע, מלבד פעילויות, גם דגם מוקטן יפהפה של ירושלים בימי בית שני, גן פסלים מרהיב חוצה תקופות, היכל הספר ובו כמה תגליות ארכיאולוגיות מהחשובות ואוסף אמנות ענק.  

מה מחכה לכם במוזיאון ישראל לילדים בירושלים

  • חוגי אמנות לילדים ונוער כמו חוג יצירה לילדים צעירים בכיתות א׳ וב׳, חוג פיסול לילדים בכיתות ב׳ וג׳, רישום, ציור ופיסול לתלמידי חטיבה ותיכון, חוגי אמנות וטכנולוגיה ואפילו מגמת בגרות באמנות. 
  • מוזיאון ישראל לילדים בירושלים מחזיק באוסף צעצועים היסטורי ענק עם צעצועים שונים מכל הזמנים המשקפים עולם של ילדות וחיי משפחה ועל מקומות של הילד בחברה. 
  • ספריית הילדים המאוירת מציבה את ספרי הילדים המאוירים כפיסות האמנות הראשונות בהן נתקל הילד הקורא כאשר כל הקטלוג של 7500 הספרים מהארץ והעולם מסודר לפי שם המאייר ולא לפי שם הסופר.
  •  שלישי משפחתי במוזיאון ישראל ילדים בירושלים עם כניסה חופשית לילדים וסדנאות יצירה ואמנות לכל המשפחה. 
  • המוזיאון מציע שעות שקטות מיוחדות בהן המקום סגור לקהל הרחב אבל פתוח למשפחות לילדים עם צרכים מיוחדים בלבד. 

לסיכום:

אם ביקרתם כבר במוזיאון ישראל לילדים בירושלים או שאתם מחפשים פעילויות משפחתיות אחרות לביקור שלכם בעיר הבירה, תוכלו לנסות את התחנה לחקר ציפורי ירושלים שהיא אתר טבע עירוני יוצא דופן שהוא בית למאות אלפי ציפורים ומקום המאפשר הצצה לכמה תופעות טבע מרגשות לצד סיורים מודרכים ותצפיות. אפשר גם לקפוץ לביקור במתחם התחנה ופארק המסילה שם הפכו את התחנת הרכבת הישנה של ירושלים למרכז בילוי שפתוח בשבת ומציע מסעדות, מתחם טרמפולינות, ולא מעט אירועים ותערוכות לאורך השנה.  

למשפחות וילדים יש הרבה מאוד מה לחפש בירושלים, מוזיאון ישראל לילדים בירושלים הוא רק אחת מהאפשרויות, אבל הוא בהחלט אלטרנטיבה מהנה ומלאת למידה ותרבות, וחוויה משפחתית המתאימה לילדים בכל הגילים וגם להוריהם כמובן. במידה וכבר הייתם, או שאתם מחפשים בילוי יותר קליל, תוכלו לבקר בתחנה לחקר הציפורים בשביל חוויית טבע חד פעמית, או במתחם התחנה ופארק המסילה בשביל בילוי יותר אורבני ודינמי.

מאמרים נוספים שכדאי לכם לקרוא:

שתפו את הפוסט ברשתות המועדפות עליכם

וואטסאפ
פייסבוק
טוויטר
לינקדין
טלגרם
אימייל

אהבתם את הכתבה?

הירשמו והיו ראשונים לקבל עדכון כשכתבות חדשות עולות