שלושה מסלולים מיוחדים לזוגות אוהבים שרוצים לראות את ירושלים מהזווית הכי מיוחדת שלה, בראש הרשימה- טיול בפארק טדי מופע מזרקות מרהיב ומרגש

אין דרך טובה יותר לראות את ירושלים מאשר דרך עיניים אוהבות. הנוף ההיסטורי שמספר אינספור סיפורים בשבילים ובמבנים, השכונות המיוחדות, השווקים התוססים, הגינות והפארקים, ובראשם טיול בפארק טדי מופע מזרקות. מסלול מיוחד שבמרכזו חוויה לא שגרתית מרגשת ומלהיבה. כמו שירושלים היא עיר רב תרבותית ומגוונת, כך גם המבקרים והמטיילים שבה. היא מתאימה לכל סוגי התיירים, למשפחות, לבודדים ולקבוצות. אבל דווקא טיול זוגי בעיר מעביר קסם מיוחד, חוויה אינטימית של צלילים, ריחות ומראות שנשמרת בזכרון הזוגי להרבה זמן. אפשר להתחיל מביקור בפארק טדי מופע מזרקות, אבל יש עוד אלטרנטיבות רומנטיות שכדאי לדעת עליהן. 

שלושה טיולים רומנטיים בירושלים

פארק טדי מופע מזרקות

פארק טדי פרוס למרגלות חומות העיר העתיקה ומגדל דוד, ומשתרע על שטח גדול יחסית למיקום מרכזי הזה- כשבעה דונם. בפארק יש מרכז מבקרים בו תוכלו ללמוד על התפתחות העיר ירושלים בתקופת ראש העיר המיתולוגי טדי קולק ומסלול הליכה עם תחנות שונות, פסלים ומיצבים. פארק טדי מופע מזרקות הוא גולת הכותרת של הביקור בפארק, מזרקה יפהפיה ובו יש מדי שעה עגולה (בין 10:00 ל-17:00 וגם בשעות 20:00 ו-21:00 בערב) מופע מים אור-קולי עם אינספור זרנוקי מים ותאורה משגעת, לצלילי מוזיקה מקורית של תזמורת ירושלים החדשה. 

טיול פסטורלי בעין כרם

במרחק של כ-20 דקות ממרכז העיר שוכנת לה בינות הרי ירושלים השכונה הציורית והמופלאה עין כרם. זהו מוקד משיכה מוצדק לתיירים רבים, אבל האופי הפסטורלי והשקט של המקום מתאים במיוחד לטיול זוגי נעים. בתי האבן המוקפים גינות פראיות ירוקות, הכנסיות והמנזרים המעניינים, סמטאות צרות שהם אפשר ללכת לאיבוד, וכמובן גלריות וחנויות ייחודיות של תושבי המקום, לצד בתי קפה ומסעדות באווירה רגועה בסגנון כפרי. 

הליכה רגועה בטיילת שרובר

טיילת שרובר היא אחת משלוש טיילות ארמון הנציב וממוקמת בקצה טיילת האז, על רכס הר אצל ובסמוך לארמון הנציב. הטיילת היא יצירה ארכיטקטונית ייחודית ובטיול בה ניתן להרגיש את הקסם של טבע וצמחייה השוכנים קרוב כל כך למרקם העירוני, עם עצי פרי ייחודיים לירושלים, ספסלים ופרגולות במיקומים מיוחדים המאפשרים תצפית ליער השלום והר הזיתים. 

ירושלים של הזוגות האוהבים

ירושלים יכולה להיות נפלאה במיוחד מהזווית הרומנטית. טיול זוגי בפארק טדי מופע מזרקות ישאיר אתכם עם זיכרון של חוויה אינטימית שתרגיש כמו סוד כמוס שרק שני אנשים בעולם יודעים אותו. זהו אמנם טיול אחד מיני רבים שאפשר לעשות, אבל אנחנו מצרפים אותו להמלצות שלנו לסייר בשכונת עין כרם הפסטורלית או לטייל בטיילת שרובר המרהיבה, מומלץ לזוגות אוהבים ולאנשים אוהבים בכלל. 

אולי יעניין אתכם גם:

שתפו את הפוסט ברשתות המועדפות עליכם

וואטסאפ
פייסבוק
טוויטר
לינקדין
טלגרם
אימייל

אהבתם את הכתבה?

הירשמו והיו ראשונים לקבל עדכון כשכתבות חדשות עולות