מגיעים לעיר במסגרת נסיעת עסקים? יש כמה דברים שחובה עליכם להספיק בזמן הקצר שלכם פה, ביניהם מוזיאון מנחם בגין בירושלים. הזמן קצר והמלאכה מרובה

מוזיאון מנחם בגין בירושלים הוא רק אחד מהדברים שכדאי לא להחמיץ בעת ביקור קצר בעיר, אבל להגיע לירושלים במסגרת נסיעה עסקית יכול להיות דבר מתסכל. העיר היפהפיה והחד פעמית הזאת מציעה כל כך הרבה דברים, אבל אתם עסוקים רוב הזמן בעבודה ואין לכם זמן לבזבז. כדאי להיות ממוקדים ולדעת שיש כמה דברים שיהפכו גם את הנסיעה העסקית שלכם לביקור מיוחד בעיר, למשל מוזיאון מנחם בגין בירושלים המאפשר הצצה קצרה אל חייו של המנהיג הגדול, או טעימה של מנת רחוב ירושלמית שמספרת בטעמים את סיפור העיר, נקודת התצפית היפה ביותר בעיר וכמובן לאן אפשר לצאת בערב בשביל להרגיש את האווירה המיוחדת של חיי הלילה בירושלים. 

חמישה דברים שאסור לפספס בנסיעת עסקים לירושלים

מוזיאון מנחם בגין בירושלים הוא מהמוזיאונים המיוחדים ביותר בעיר שמציעים מין סוג של מסע מרתק בכל נקודות חייו של אחד המנהיגים הגדולים של המדינה. זוהי חוויה המשלבת אור וצליל באמצעות סרטונים והקלטות נדירים, פריטים מקוריים וכל מיני שחזורים מרשימים. מוזיאון מנחם בגין בירושלים מציע סיור של כ-75 באירועים דרמטים בחייו של בגין שהם חלק בלתי נפרד בהיסטוריה הישראלית.  

  • לטעום מעורב ירושלמי אמיתי

מנת אוכל הרחוב המספרת בטעמיה את אחד מהסיפורים הקולינריים של ירושלים. אי אפשר לבקר בעיר מבלי לטעום את המעורב הירושלמי האסלי, תערובת של מספר סוגי בשרים על הפלאנצ׳ה עם תבלינים מיוחדים שהטענה הרווחת היא שהומצאה במקור בסטקיית חצות הסמוכה לשוק מחנה יהודה, אבל ניתן לנסות אותה באינספור דוכני אוכל הרחוב בעיר. 

אי אפשר להגיע לירושלים ולא להגיע לכותל המערבי, האתר שמושך אליו הכי הרבה מבקרים בארץ. ביקור כאן הוא חוויה רוחנית. התחושה המיוחדת אל מול הקיר העצום, בין המתפללים והפתקים היא חד פעמית והיא מאגדת בתוכה את ההוויה האמיתית של עיר הקודש. 

  • תצפית רחבעם זאבי המרהיבה

אם אין לכם הרבה זמן, ואתם צריכים לבחור תצפית אחת בירושלים שתיתן לכם את התמונה הכי יפה של העיר העתיקה, אז תצפית רחבעם זאבי היא הבחירה הנכונה. זוהי נקודה מהיפות בעיר ממנה נשקפת העיר העתיקה במלוא הדרה מראש הר הזיתים, מרשימה בכל שעות היום ויש בה טיילת קטנה ואמפי שאפשר לסייר ולשבת בהם. 

  • דרינק של ערב בבר ירושלמי

חיי הלילה של ירושלים מיוחדים ולא כדאי לפספס ביקור באחד מהברים המיוחדים שיש לעיר להציע. ביניהם יש את הדיר בבית הנסן, בית מרזח מבית משק עפאים עם משקאות ומאכלים מיוחדים. או הדקל 3, בר קוקטיילים מבית מחניודה, מקום קטן ואינטימי המגיש מנות שף לצד הקוקטיילים, ויש גם את בארוד, בר מסעדה ותיק בסמטה מיוחדת עם מוזיקת ג'אז וטיפוסים ירושלמים. 

הדברים החשובים שכדאי להספיק

ביקור עסקים קצר בירושלים מחייב להספיק כמה דברים שלעיר המיוחדת הזאת יש להציע, זה לא חייב להיות ארוך, זה יכול להיות חוויה היסטורית כמו ביקור במוזיאון מנחם בגין בירושלים, חוויה אורבנית כמו דרינק בבר ירושלמי בערב, או חוויה רוחנית כמו ביקור בכותל. 

מאמרים נוספים שכדאי לכם לקרוא

שתפו את הפוסט ברשתות המועדפות עליכם

וואטסאפ
פייסבוק
טוויטר
לינקדין
טלגרם
אימייל

אהבתם את הכתבה?

הירשמו והיו ראשונים לקבל עדכון כשכתבות חדשות עולות